O nas

Polskie Centrum Edukacji jest placówką oświatową wpisaną jest do ewidencji szkół i placówek niepublicznych  prowadzonej przez Biuro Edukacji m.st. Warszawy.

Prowadzimy szkolenia zamknięte na zlecenia poszczególnych instytucji oraz szkolenia otwarte. Specjalizujemy się w prowadzeniu szkoleń z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, prawa administracyjnego, konstytucyjnego oraz zamówień publicznych.

W tym czasie z naszych usług skorzystali między innymi pracownicy następujących instytucji:

  • Miasto Stołeczne Warszawa,
  • Ministerstwo Obrony Narodowej,
  • Najwyższa Izba Kontroli,
  • Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
  • Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie
  • Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego
  • Sąd Rejonowy w Koninie
  • Główny Urząd Miar
  • Instytut Psychiatrii i Neurologii w Warszawie
  • Centralny Ośrodek Informatyki Statystycznej
  • Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie
  • Instytut Matki i Dziecka
  • Polskie Centrum Akredytacji.

Możemy poszczycić się wyjątkową elastycznością w dostosowaniu programów szkoleń do indywidualnych potrzeb klientów. Podczas szkoleń realizowane są programy autorskie opracowane przez naszych wykładowców.

Współpracujemy tylko z najlepszymi: nasi trenerzy to prawnicy, psychologowie; specjaliści od lat zajmujący się prowadzeniem szkoleń branżowych.

Naszym klientom zapewniamy wysoki poziom nauczania, zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, płatność po zakończonym szkoleniu oraz materiały dydaktyczne w cenie szkolenia.